Henkilöstön ja asiakkaiden brändikokemus uudistumisen voimavarana

    Project: Business Finland project

    Project Details

    Description

    Hankkeessa kehitettiin malleja, menetelmiä ja keinoja yrityksille ymmärtää dynaamista yrityskuvan rakentumista sekä uudistaa brändiään asiakas- ja henkilöstölähtöisesti yrityksen kilpailu- ja erottautumistekijänä.
    Pääprojektikumppanit: Skanska, RTV Yhtymä, Workspace, Tapiolan Lämpö, Kiinteistötyönantajat, Isännöintiliitto, kuusi isännöintiyritystä sekä Tekes, Hanken ja Aalto ARTS sekä kuusi isännöintiyritystä.
    AcronymBRAND NEW
    StatusFinished
    Effective start/end date1/01/1531/12/17

    Research Output

    • 2 Report
    • 1 Conference article in proceedings
    • 1 Conference article

    Emphatic understanding as a source of value co-creation

    Lappalainen, I., Airola, M. & Maaria, N., 2017, Proceedings of the 5th Naples Forum on Service: Service Dominant Logic, Network and Systems Theory and Service Science: Integrating three Perspectives for a New Service Agenda. 14 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference article in proceedingsScientific

  • 4 Downloads (Pure)