Henkilöstön ja asiakkaiden brändikokemus uudistumisen voimavarana

Project: Business Finland project

Project Details

Description

Hankkeessa kehitettiin malleja, menetelmiä ja keinoja yrityksille ymmärtää dynaamista yrityskuvan rakentumista sekä uudistaa brändiään asiakas- ja henkilöstölähtöisesti yrityksen kilpailu- ja erottautumistekijänä.
Pääprojektikumppanit: Skanska, RTV Yhtymä, Workspace, Tapiolan Lämpö, Kiinteistötyönantajat, Isännöintiliitto, kuusi isännöintiyritystä sekä Tekes, Hanken ja Aalto ARTS sekä kuusi isännöintiyritystä.
AcronymBRAND NEW
StatusFinished
Effective start/end date1/01/1531/12/17

Collaborative partners

  • VTT Technical Research Centre of Finland (lead)
  • Aalto University
  • Hanken School of Economics
  • RTV-Yhtymä Oy
  • Skanska Finland
  • Tapiolan Lämpö Oy
  • ​Kiinteistötyönantajat ry
  • Suomen isännöintiliitto ry
  • ​Workspace

Fingerprint

Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.