Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin

Hannele Antikainen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Monikanavajulkaiseminen ei ole ajankohtaista vain perinteisessä kustannustoiminnassa, vaan uudet viestintäkanavat ovat vaihtoehtoja myös suoramarkkinoijalle. Printin ohella suoraa voidaan toteuttaa myös sähköpostin, internetin ja lähitulevaisuudessa digitaali-TV:n sekä erilaisten mobiililaitteiden avulla. Haasteeksi nousee taito yhdistää kampanjassa eri medioita sekä hyödyntää eri medioiden parhaita ominaisuuksia, sanoi Editan Jari Mäkelä Asiakas 99 -tapahtumassa.
Original languageFinnish
Pages (from-to)26-27
JournalGT-lehti
Issue number7
Publication statusPublished - 1999
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

Antikainen, H. (1999). Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin. GT-lehti, (7), 26-27.
Antikainen, Hannele. / Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin. In: GT-lehti. 1999 ; No. 7. pp. 26-27.
@article{698504beeae44845a552d11127d3b899,
title = "Asiakas 99: Uudet mediat my{\"o}s suoramarkkinointiin",
abstract = "Monikanavajulkaiseminen ei ole ajankohtaista vain perinteisess{\"a} kustannustoiminnassa, vaan uudet viestint{\"a}kanavat ovat vaihtoehtoja my{\"o}s suoramarkkinoijalle. Printin ohella suoraa voidaan toteuttaa my{\"o}s s{\"a}hk{\"o}postin, internetin ja l{\"a}hitulevaisuudessa digitaali-TV:n sek{\"a} erilaisten mobiililaitteiden avulla. Haasteeksi nousee taito yhdist{\"a}{\"a} kampanjassa eri medioita sek{\"a} hy{\"o}dynt{\"a}{\"a} eri medioiden parhaita ominaisuuksia, sanoi Editan Jari M{\"a}kel{\"a} Asiakas 99 -tapahtumassa.",
author = "Hannele Antikainen",
year = "1999",
language = "Finnish",
pages = "26--27",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "7",

}

Antikainen, H 1999, 'Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin', GT-lehti, no. 7, pp. 26-27.

Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin. / Antikainen, Hannele.

In: GT-lehti, No. 7, 1999, p. 26-27.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Asiakas 99: Uudet mediat myös suoramarkkinointiin

AU - Antikainen, Hannele

PY - 1999

Y1 - 1999

N2 - Monikanavajulkaiseminen ei ole ajankohtaista vain perinteisessä kustannustoiminnassa, vaan uudet viestintäkanavat ovat vaihtoehtoja myös suoramarkkinoijalle. Printin ohella suoraa voidaan toteuttaa myös sähköpostin, internetin ja lähitulevaisuudessa digitaali-TV:n sekä erilaisten mobiililaitteiden avulla. Haasteeksi nousee taito yhdistää kampanjassa eri medioita sekä hyödyntää eri medioiden parhaita ominaisuuksia, sanoi Editan Jari Mäkelä Asiakas 99 -tapahtumassa.

AB - Monikanavajulkaiseminen ei ole ajankohtaista vain perinteisessä kustannustoiminnassa, vaan uudet viestintäkanavat ovat vaihtoehtoja myös suoramarkkinoijalle. Printin ohella suoraa voidaan toteuttaa myös sähköpostin, internetin ja lähitulevaisuudessa digitaali-TV:n sekä erilaisten mobiililaitteiden avulla. Haasteeksi nousee taito yhdistää kampanjassa eri medioita sekä hyödyntää eri medioiden parhaita ominaisuuksia, sanoi Editan Jari Mäkelä Asiakas 99 -tapahtumassa.

M3 - Article

SP - 26

EP - 27

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 7

ER -