Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.
Original languageFinnish
Pages (from-to)12-13
JournalGT-lehti
Issue number2
Publication statusPublished - 2000
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

@article{8b52ac3772974708b787b120f5d8bff8,
title = "Asiakashallinta lehdenkin menestystekij{\"a}",
abstract = "Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa k{\"a}siteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehitt{\"a}mishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekij{\"o}it{\"a}, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.",
author = "Olli Kuusisto",
note = "LIS: A3 CA2: 1204 CA2: 1203 CA: TTE",
year = "2000",
language = "Finnish",
pages = "12--13",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "2",

}

Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä. / Kuusisto, Olli.

In: GT-lehti, No. 2, 2000, p. 12-13.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä

AU - Kuusisto, Olli

N1 - LIS: A3 CA2: 1204 CA2: 1203 CA: TTE

PY - 2000

Y1 - 2000

N2 - Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.

AB - Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.

M3 - Article

SP - 12

EP - 13

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 2

ER -