Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    Abstract

    Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.
    Original languageFinnish
    Pages (from-to)12-13
    JournalGT-lehti
    Issue number2
    Publication statusPublished - 2000
    MoE publication typeD1 Article in a trade journal

    Cite this

    @article{8b52ac3772974708b787b120f5d8bff8,
    title = "Asiakashallinta lehdenkin menestystekij{\"a}",
    abstract = "Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa k{\"a}siteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehitt{\"a}mishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekij{\"o}it{\"a}, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.",
    author = "Olli Kuusisto",
    note = "LIS: A3 CA2: 1204 CA2: 1203 CA: TTE",
    year = "2000",
    language = "Finnish",
    pages = "12--13",
    journal = "GT-lehti",
    issn = "1456-1662",
    publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
    number = "2",

    }

    Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä. / Kuusisto, Olli.

    In: GT-lehti, No. 2, 2000, p. 12-13.

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    TY - JOUR

    T1 - Asiakashallinta lehdenkin menestystekijä

    AU - Kuusisto, Olli

    N1 - LIS: A3 CA2: 1204 CA2: 1203 CA: TTE

    PY - 2000

    Y1 - 2000

    N2 - Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.

    AB - Sanomalehtien Liiton levikkiseminaarissa käsiteltiin sanomalehtien markkinointia, asiakashallintaaja kehittämishankkeita. Reaaliaikainen asiakashallinta ja nopea reagointi palautteeseen ovat tekijöitä, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan.

    M3 - Article

    SP - 12

    EP - 13

    JO - GT-lehti

    JF - GT-lehti

    SN - 1456-1662

    IS - 2

    ER -