Asiakasrajapinta hallinta menestyksen avain tulevaisuuden sisältöpalveluissa

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Tekesin seminaari Sisällöntuottaja ja operaattori kokosi kolmisenkymmentä henkeä pohtimaan sitä, millaiset ovat tulevaisuuden sisältötarjonnan arvoketjut, ja miten uusia tuotteita ja palveluja voitaisiin kehittää Suomessa. Päivän kuluessa myös pohdittiin, miten pienen ja suuren yrityksen yhteistyö toimii. Vaatiihan monien sisältötuotteiden kehittäminen pienen (uusmediayrityksen) ja suuren (teleoperaattorin) välistä yhteistyötä. TEKES toivoi, että suomalaiset ohjelmistotalot ottaisivat aiempaa rohkeammin tavoitteeksi omien tuotteiden kehittämisen eivätkä 'tyytyisi' pelkästään asiakastoimeksiantojen suorittamiseen.
Original languageFinnish
Pages (from-to)13-14
JournalGT-lehti
Issue number4
Publication statusPublished - 1999
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

@article{347c9e94cc2747a481306da04f9f6a76,
title = "Asiakasrajapinta hallinta menestyksen avain tulevaisuuden sis{\"a}lt{\"o}palveluissa",
abstract = "Tekesin seminaari Sis{\"a}ll{\"o}ntuottaja ja operaattori kokosi kolmisenkymment{\"a} henke{\"a} pohtimaan sit{\"a}, millaiset ovat tulevaisuuden sis{\"a}lt{\"o}tarjonnan arvoketjut, ja miten uusia tuotteita ja palveluja voitaisiin kehitt{\"a}{\"a} Suomessa. P{\"a}iv{\"a}n kuluessa my{\"o}s pohdittiin, miten pienen ja suuren yrityksen yhteisty{\"o} toimii. Vaatiihan monien sis{\"a}lt{\"o}tuotteiden kehitt{\"a}minen pienen (uusmediayrityksen) ja suuren (teleoperaattorin) v{\"a}list{\"a} yhteisty{\"o}t{\"a}. TEKES toivoi, ett{\"a} suomalaiset ohjelmistotalot ottaisivat aiempaa rohkeammin tavoitteeksi omien tuotteiden kehitt{\"a}misen eiv{\"a}tk{\"a} 'tyytyisi' pelk{\"a}st{\"a}{\"a}n asiakastoimeksiantojen suorittamiseen.",
author = "Asta B{\"a}ck",
note = "LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE",
year = "1999",
language = "Finnish",
pages = "13--14",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "4",

}

Asiakasrajapinta hallinta menestyksen avain tulevaisuuden sisältöpalveluissa. / Bäck, Asta.

In: GT-lehti, No. 4, 1999, p. 13-14.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Asiakasrajapinta hallinta menestyksen avain tulevaisuuden sisältöpalveluissa

AU - Bäck, Asta

N1 - LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE

PY - 1999

Y1 - 1999

N2 - Tekesin seminaari Sisällöntuottaja ja operaattori kokosi kolmisenkymmentä henkeä pohtimaan sitä, millaiset ovat tulevaisuuden sisältötarjonnan arvoketjut, ja miten uusia tuotteita ja palveluja voitaisiin kehittää Suomessa. Päivän kuluessa myös pohdittiin, miten pienen ja suuren yrityksen yhteistyö toimii. Vaatiihan monien sisältötuotteiden kehittäminen pienen (uusmediayrityksen) ja suuren (teleoperaattorin) välistä yhteistyötä. TEKES toivoi, että suomalaiset ohjelmistotalot ottaisivat aiempaa rohkeammin tavoitteeksi omien tuotteiden kehittämisen eivätkä 'tyytyisi' pelkästään asiakastoimeksiantojen suorittamiseen.

AB - Tekesin seminaari Sisällöntuottaja ja operaattori kokosi kolmisenkymmentä henkeä pohtimaan sitä, millaiset ovat tulevaisuuden sisältötarjonnan arvoketjut, ja miten uusia tuotteita ja palveluja voitaisiin kehittää Suomessa. Päivän kuluessa myös pohdittiin, miten pienen ja suuren yrityksen yhteistyö toimii. Vaatiihan monien sisältötuotteiden kehittäminen pienen (uusmediayrityksen) ja suuren (teleoperaattorin) välistä yhteistyötä. TEKES toivoi, että suomalaiset ohjelmistotalot ottaisivat aiempaa rohkeammin tavoitteeksi omien tuotteiden kehittämisen eivätkä 'tyytyisi' pelkästään asiakastoimeksiantojen suorittamiseen.

M3 - Article

SP - 13

EP - 14

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 4

ER -