Asiakasrajapinta hallinta menestyksen avain tulevaisuuden sisältöpalveluissa

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    Tekesin seminaari Sisällöntuottaja ja operaattori kokosi kolmisenkymmentä henkeä pohtimaan sitä, millaiset ovat tulevaisuuden sisältötarjonnan arvoketjut, ja miten uusia tuotteita ja palveluja voitaisiin kehittää Suomessa. Päivän kuluessa myös pohdittiin, miten pienen ja suuren yrityksen yhteistyö toimii. Vaatiihan monien sisältötuotteiden kehittäminen pienen (uusmediayrityksen) ja suuren (teleoperaattorin) välistä yhteistyötä. TEKES toivoi, että suomalaiset ohjelmistotalot ottaisivat aiempaa rohkeammin tavoitteeksi omien tuotteiden kehittämisen eivätkä 'tyytyisi' pelkästään asiakastoimeksiantojen suorittamiseen.
    Original languageFinnish
    Pages (from-to)13-14
    JournalGT-lehti
    Issue number4
    Publication statusPublished - 1999
    MoE publication typeD1 Article in a trade journal

    Cite this