Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen: Palvelukyvystä ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan

    Research output: Book/ReportReport

    Abstract

    Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.
    Original languageFinnish
    PublisherVTT Technical Research Centre of Finland
    Number of pages36
    Publication statusPublished - 2013
    MoE publication typeD4 Published development or research report or study

    Cite this