Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen: Palvelukyvystä ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan

    Research output: Book/ReportReport

    Abstract

    Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.
    Original languageFinnish
    PublisherVTT Technical Research Centre of Finland
    Number of pages36
    Publication statusPublished - 2013
    MoE publication typeD4 Published development or research report or study

    Cite this

    @book{948155d1d515453889c87f554407e42a,
    title = "Asiakassuhteen syvent{\"a}minen ja uudistaminen: Palvelukyvyst{\"a} ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan",
    abstract = "T{\"a}m{\"a} julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehitt{\"a}misest{\"a} kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan k{\"a}yt{\"a}nn{\"o}nl{\"a}heisesti ja yritysesimerkkien kautta kehitt{\"a}misen esteit{\"a} ja niiden ylitt{\"a}mist{\"a}. Miten yksitt{\"a}iset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashy{\"o}tyl{\"a}ht{\"o}ist{\"a} strategiaa ajetaan sis{\"a}{\"a}n organisaatioon? Miten kehitt{\"a}{\"a} yhteisty{\"o}t{\"a} arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteisty{\"o}mahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hy{\"o}dynt{\"a}{\"a} olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pit{\"a}{\"a} muuttua ja mik{\"a} on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sis{\"a}lt{\"o}{\"o}n ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot n{\"a}kyv{\"a}t edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.",
    author = "Toni Ahonen and Merja Airola and Inka Lappalainen and Maaria Nuutinen and Markku Reunanen and Tiina Valjakka and Pasi Valkokari",
    year = "2013",
    language = "Finnish",
    publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
    address = "Finland",

    }

    TY - BOOK

    T1 - Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen

    T2 - Palvelukyvystä ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan

    AU - Ahonen, Toni

    AU - Airola, Merja

    AU - Lappalainen, Inka

    AU - Nuutinen, Maaria

    AU - Reunanen, Markku

    AU - Valjakka, Tiina

    AU - Valkokari, Pasi

    PY - 2013

    Y1 - 2013

    N2 - Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.

    AB - Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.

    M3 - Report

    BT - Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen

    PB - VTT Technical Research Centre of Finland

    ER -