Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen

Palvelukyvystä ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan

Research output: Book/ReportReportProfessional

Abstract

Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.
Original languageFinnish
PublisherVTT Technical Research Centre of Finland
Number of pages36
Publication statusPublished - 2013
MoE publication typeD4 Published development or research report or study

Cite this

@book{948155d1d515453889c87f554407e42a,
title = "Asiakassuhteen syvent{\"a}minen ja uudistaminen: Palvelukyvyst{\"a} ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan",
abstract = "T{\"a}m{\"a} julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehitt{\"a}misest{\"a} kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan k{\"a}yt{\"a}nn{\"o}nl{\"a}heisesti ja yritysesimerkkien kautta kehitt{\"a}misen esteit{\"a} ja niiden ylitt{\"a}mist{\"a}. Miten yksitt{\"a}iset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashy{\"o}tyl{\"a}ht{\"o}ist{\"a} strategiaa ajetaan sis{\"a}{\"a}n organisaatioon? Miten kehitt{\"a}{\"a} yhteisty{\"o}t{\"a} arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteisty{\"o}mahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hy{\"o}dynt{\"a}{\"a} olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pit{\"a}{\"a} muuttua ja mik{\"a} on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sis{\"a}lt{\"o}{\"o}n ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot n{\"a}kyv{\"a}t edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.",
author = "Toni Ahonen and Merja Airola and Inka Lappalainen and Maaria Nuutinen and Markku Reunanen and Tiina Valjakka and Pasi Valkokari",
year = "2013",
language = "Finnish",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
address = "Finland",

}

TY - BOOK

T1 - Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen

T2 - Palvelukyvystä ja -kulttuurista muutosvoimaa palveluliiketoimintaan

AU - Ahonen, Toni

AU - Airola, Merja

AU - Lappalainen, Inka

AU - Nuutinen, Maaria

AU - Reunanen, Markku

AU - Valjakka, Tiina

AU - Valkokari, Pasi

PY - 2013

Y1 - 2013

N2 - Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.

AB - Tämä julkaisu on tarkoitettu kaikille b-to-b-palveluliiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Julkaisussa kuvataan käytännönläheisesti ja yritysesimerkkien kautta kehittämisen esteitä ja niiden ylittämistä. Miten yksittäiset uudet avaukset, palveluiden konseptointi ja pilotointi, tukevat isoa muutosta? Miten asiakashyötylähtöistä strategiaa ajetaan sisään organisaatioon? Miten kehittää yhteistyötä arvoketjussa tarjoamalla uusia palvelu- ja yhteistyömahdollisuuksia? Miten yrityksen muutosprosessia voi tukea? Miten hyödyntää olemassa oleva osaaminen palveluissa? Miten myynnin ja asiakaskeskustelujen pitää muuttua ja mikä on palveluiden osalta oikea kontaktipinta asiakkaaseen? Tutustu julkaisun sisältöön ja pohdi, miten kysymykset ja esitetyt havainnot ja ratkaisuvaihtoehdot näkyvät edustamasi yrityksen liiketoiminnassa.

M3 - Report

BT - Asiakassuhteen syventäminen ja uudistaminen

PB - VTT Technical Research Centre of Finland

ER -