CAN-väylätekniikan perusteet - Osa 1. Sanomat eetteriin

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

CAN on tiedonsiirtoväylä, jonka avulla voidaan vähentää ajoneuvossa tarvittavaa johdotusta.Yhteinen tiedon tie siirtää anturitietoja ohjainlaitteelle, ohjaa ovipeiliä tai välittää nopeustiedon kojelautaan.Tieto liikkuu bitteinä.Miten kaikki oikein toimii?
Original languageFinnish
JournalSuomen Autolehti
Issue number3
Publication statusPublished - 2000
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

@article{df7ecc787fa94e19a43d8059f9c56b03,
title = "CAN-v{\"a}yl{\"a}tekniikan perusteet - Osa 1. Sanomat eetteriin",
abstract = "CAN on tiedonsiirtov{\"a}yl{\"a}, jonka avulla voidaan v{\"a}hent{\"a}{\"a} ajoneuvossa tarvittavaa johdotusta.Yhteinen tiedon tie siirt{\"a}{\"a} anturitietoja ohjainlaitteelle, ohjaa ovipeili{\"a} tai v{\"a}litt{\"a}{\"a} nopeustiedon kojelautaan.Tieto liikkuu bittein{\"a}.Miten kaikki oikein toimii?",
author = "Jarmo Alanen",
year = "2000",
language = "Finnish",
journal = "Suomen Autolehti",
issn = "0355-2691",
number = "3",

}

CAN-väylätekniikan perusteet - Osa 1. Sanomat eetteriin. / Alanen, Jarmo.

In: Suomen Autolehti, No. 3, 2000.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - CAN-väylätekniikan perusteet - Osa 1. Sanomat eetteriin

AU - Alanen, Jarmo

PY - 2000

Y1 - 2000

N2 - CAN on tiedonsiirtoväylä, jonka avulla voidaan vähentää ajoneuvossa tarvittavaa johdotusta.Yhteinen tiedon tie siirtää anturitietoja ohjainlaitteelle, ohjaa ovipeiliä tai välittää nopeustiedon kojelautaan.Tieto liikkuu bitteinä.Miten kaikki oikein toimii?

AB - CAN on tiedonsiirtoväylä, jonka avulla voidaan vähentää ajoneuvossa tarvittavaa johdotusta.Yhteinen tiedon tie siirtää anturitietoja ohjainlaitteelle, ohjaa ovipeiliä tai välittää nopeustiedon kojelautaan.Tieto liikkuu bitteinä.Miten kaikki oikein toimii?

M3 - Article

JO - Suomen Autolehti

JF - Suomen Autolehti

SN - 0355-2691

IS - 3

ER -