GT-seminaari 2000: Digitaalisesta painamisesta sittenkin valtavirtaa

Hannele Antikainen, Timo Siivonen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Digitaalisen painamisen mahdollisuuksia ei ole vielä osattu hyödyntää suoramarkkinoinnissa, jossa kuitenkin on helposti löydettävissä potentiaalisia käyttökohteita. Suurin tähän on se, että tietokantaosaaminen ja digitaalisen painamisen osaaminen eivät ole oikeastaan vielä kohdanneet toisiaan. GT-seminaarin muita aiheita oli sähköinen kaupankäynti, WAP kirjapainojen toiminnanohjauksessa sekä viestintäpolitiikka. Seminaarin avauksessa VTT Tietotekniikan tutkimusjohtaja Pekka Silvennoinen kiinnitti huomiota viestintämaailman muutoksiin ja mainitsi AOL - Time Warner -fuusion. VTT Tietotekniikan uusi, vuoden alussa voimaan tullutta organisaatiota on hiottu vastaamaan tällaisten muutosten synnyttämiin haasteisiin.
Original languageFinnish
Pages (from-to)6-8
JournalGT-lehti
Issue number1
Publication statusPublished - 2000
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

Antikainen, H., & Siivonen, T. (2000). GT-seminaari 2000: Digitaalisesta painamisesta sittenkin valtavirtaa. GT-lehti, (1), 6-8.