Projects per year
Abstract
Yrityksen johto ja markkinointi pystyvät yhä vähemmän kontrolloimaan
yrityskuvaa, sillä yrityskuva syntyy yhä vahvemmin asiakkaiden jakamista palvelukokemuksista esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Yrityskuvan rakentamisessa työntekijät, jotka kohtaavat asiakkaita arjessa, ovat entistä tärkeämmässä roolissa.
Tämä julkaisu johdattaa lukijansa pohtimaan yrityskuvaa ja brändikokemusta monimuotoisena ja dynaamisena ilmiönä. Näin brändi ymmärretään sekä käytäntölähtöisenä ja toimijoiden kesken rakentuvana että strategisesti ohjattavana uudistumisvoimana. Viemme lukijan kanssamme kokemaan eri organisaatioiden ja yritysten arkea tilanteisiin, joissa jännitteet mm. tavoitellun ja koetun yrityskuvan sekä yhtenäisen yrityskuvan ja paikallisen omaleimaisuuden kesken konkretisoituvat. Kuvaamme erilaisia johtamisen, yhteistyön ja kehittämisen tapoja, jotka edistävät organisaation uudistumista, omaleimaisuutta sekä positiivista erottumista.
yrityskuvaa, sillä yrityskuva syntyy yhä vahvemmin asiakkaiden jakamista palvelukokemuksista esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Yrityskuvan rakentamisessa työntekijät, jotka kohtaavat asiakkaita arjessa, ovat entistä tärkeämmässä roolissa.
Tämä julkaisu johdattaa lukijansa pohtimaan yrityskuvaa ja brändikokemusta monimuotoisena ja dynaamisena ilmiönä. Näin brändi ymmärretään sekä käytäntölähtöisenä ja toimijoiden kesken rakentuvana että strategisesti ohjattavana uudistumisvoimana. Viemme lukijan kanssamme kokemaan eri organisaatioiden ja yritysten arkea tilanteisiin, joissa jännitteet mm. tavoitellun ja koetun yrityskuvan sekä yhtenäisen yrityskuvan ja paikallisen omaleimaisuuden kesken konkretisoituvat. Kuvaamme erilaisia johtamisen, yhteistyön ja kehittämisen tapoja, jotka edistävät organisaation uudistumista, omaleimaisuutta sekä positiivista erottumista.
Original language | Finnish |
---|---|
Publisher | VTT Technical Research Centre of Finland |
Number of pages | 40 |
ISBN (Print) | 978-951-38-8611-0 |
Publication status | Published - 2017 |
MoE publication type | D4 Published development or research report or study |
Projects
- 1 Finished
-
BRAND NEW: Henkilöstön ja asiakkaiden brändikokemus uudistumisen voimavarana
Lappalainen, I. (Manager), Airola, M. (Participant) & Nuutinen, M. (Participant)
1/01/15 → 31/12/17
Project: Business Finland project