Ilmastonmuutoksen hillinnän toimenpidekokonaisuudet liikennesektorilla vuoteen 2050: Baseline-kehitys, Urbaani syke vai Runsaudensarvi?

Anu Tuominen, Tuuli Järvi, Irmeli Wahlgren, Kari Mäkelä, P. Tapio, V. Varho

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    Original languageFinnish
    Pages (from-to)46-53
    JournalLiikenteen suunta
    Issue number3
    Publication statusPublished - 2012
    MoE publication typeD1 Article in a trade journal

    Keywords

    • Ilmastonmuutos
    • toimenpidekokonaisuudet
    • visiot
    • Baseline-kehitys

    Cite this

    @article{e6ea68485da0427bae4995b951c44290,
    title = "Ilmastonmuutoksen hillinn{\"a}n toimenpidekokonaisuudet liikennesektorilla vuoteen 2050: Baseline-kehitys, Urbaani syke vai Runsaudensarvi?",
    keywords = "Ilmastonmuutos, toimenpidekokonaisuudet, visiot, Baseline-kehitys",
    author = "Anu Tuominen and Tuuli J{\"a}rvi and Irmeli Wahlgren and Kari M{\"a}kel{\"a} and P. Tapio and V. Varho",
    year = "2012",
    language = "Finnish",
    pages = "46--53",
    journal = "Liikenteen suunta",
    issn = "1799-2052",
    number = "3",

    }

    Ilmastonmuutoksen hillinnän toimenpidekokonaisuudet liikennesektorilla vuoteen 2050 : Baseline-kehitys, Urbaani syke vai Runsaudensarvi? / Tuominen, Anu; Järvi, Tuuli; Wahlgren, Irmeli; Mäkelä, Kari; Tapio, P.; Varho, V.

    In: Liikenteen suunta, No. 3, 2012, p. 46-53.

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    TY - JOUR

    T1 - Ilmastonmuutoksen hillinnän toimenpidekokonaisuudet liikennesektorilla vuoteen 2050

    T2 - Baseline-kehitys, Urbaani syke vai Runsaudensarvi?

    AU - Tuominen, Anu

    AU - Järvi, Tuuli

    AU - Wahlgren, Irmeli

    AU - Mäkelä, Kari

    AU - Tapio, P.

    AU - Varho, V.

    PY - 2012

    Y1 - 2012

    KW - Ilmastonmuutos

    KW - toimenpidekokonaisuudet

    KW - visiot

    KW - Baseline-kehitys

    M3 - Article

    SP - 46

    EP - 53

    JO - Liikenteen suunta

    JF - Liikenteen suunta

    SN - 1799-2052

    IS - 3

    ER -