Abstract
Innovaatioita voidaan johtaa - ja niitä tulee johtaa. Innovaatioiden
johtaminen on tuote-, palvelu-, liiketoiminta- ja prosessi-innovaatioiden
johtamisen perusteos, joka kertoo selkeästi edellytykset tuottavien
innovaatioiden syntymiselle. Tuotekeskeisestä tuotekehityshankkeiden ajasta
siirtyminen tämän päivän innovaatiojohtamiseen vaatii uudenlaista strategista
ajattelua, innovaatiota tukevan organisaation ja järjestelmät sekä oikeaan
aikaan innovatiivisen ja tehokkaan innovaatioprosessin. Kaikkia näitä tärkeitä
innovaatiojohtamisen elementtejä käsitellään tässä kirjassa käytännön
yritysesimerkkien avulla ja nojautuen uusimpiin tutkimustuloksiin. Kirja antaa
malleja ja työkaluja yrityksen oman innovaatiojohtamisen kehittämiseen.
Original language | Finnish |
---|---|
Place of Publication | Helsinki |
Publisher | Alma Talent |
Number of pages | 260 |
ISBN (Print) | 978-952-14-1126-7 |
Publication status | Published - 2007 |
MoE publication type | D5 Text book, professional manual or guide or a dictionary |
Keywords
- innovation management
- innovation strategy
- innovation process