Kohti parempia digitaalisia palveluita

Aino Mensonen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Palvelukehityksessä on tärkeää ymmärtää asiakkaan tarpeet ja odotukset, ja ottaa heidät mukaan kehitysprosessiin jo sen varhaisessa vaiheessa. Käyttäjien tarpeiden huomioon ottaminen antaa käyttäjille tunteen, että heitä on kuultu, ja palvelun kehittäjälle ideoita kehityssuunnista. Luonnollisesti asiakkaan sitoutuminen palvelun käyttäjäksi ja lojaliteetti pysyä sellaisena kasvaa, kun on itse ollut mukana vaikuttamassa siihen millainen palvelusta muotoutuu. Digital Services hankkeessa asiakkaiden kuunteleminen on onnistunut.
Original languageFinnish
Pages (from-to)16-17
Number of pages2
JournalSytyke
Issue number4
Publication statusPublished - 2014
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Keywords

  • digital services
  • service design
  • Owela

Cite this