Konvergenssia toimialoissa, sisällössä ja teknologioissa

Hannele Antikainen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Murros ja konvergenssi tulivat esille Sanomalehtien Liiton järjestämässä johdon sähköisen liiketoiminnan seminaarissa. Murros näkyy toimialoissa, yritysten liiketoiminnassa, digitaalisissa sisällöissä ja teknologiassa. Puhutaan konvergenssista. Darwinia lainaten parhaimmat mahdollisuudet selviytyä ei ole suurimmalla ja vahvimmalla, vaan muuntautumiskykyisimmillä. Päivän käsite oli CRM, Customer Relationship Management. Ei riitä, että lukija saa lehtensä, vaan hänet pitäisi sitouttaa tuotemerkkiin tukemalla hänen kaikkia kokemuksiaan lehtitalon kaikkien kanavien kanssa. Tavoitteena on saada lukijat toimimaan lehtitalon puolesta eli suosittelemaan lehden palveluita tutuilleen.
Original languageFinnish
Pages (from-to)14-16
JournalGT-lehti
Issue number3
Publication statusPublished - 2001
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this