Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen

Liisa Lähteenmäki, Hans Söderlund

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageFinnish
Pages (from-to)79-83
JournalMallas ja Olut
Issue number3
Publication statusPublished - 1999
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

Lähteenmäki, L., & Söderlund, H. (1999). Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen. Mallas ja Olut, (3), 79-83.
Lähteenmäki, Liisa ; Söderlund, Hans. / Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen. In: Mallas ja Olut. 1999 ; No. 3. pp. 79-83.
@article{d3486c9cfa664a95bf20860ab2239a2c,
title = "Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen",
author = "Liisa L{\"a}hteenm{\"a}ki and Hans S{\"o}derlund",
year = "1999",
language = "Finnish",
pages = "79--83",
journal = "Mallas ja Olut",
issn = "0356-3014",
number = "3",

}

Lähteenmäki, L & Söderlund, H 1999, 'Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen', Mallas ja Olut, no. 3, pp. 79-83.

Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen. / Lähteenmäki, Liisa; Söderlund, Hans.

In: Mallas ja Olut, No. 3, 1999, p. 79-83.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen

AU - Lähteenmäki, Liisa

AU - Söderlund, Hans

PY - 1999

Y1 - 1999

M3 - Article

SP - 79

EP - 83

JO - Mallas ja Olut

JF - Mallas ja Olut

SN - 0356-3014

IS - 3

ER -

Lähteenmäki L, Söderlund H. Kuluttajien mielipide ratkaisee uuden tuotteen menestyksen. Mallas ja Olut. 1999;(3):79-83.