Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?

Hannele Antikainen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Erityisesti sanomalehtien, mutta myös aikakauslehtien lukijat ovat saaneet vuosikymmenien ajan nauttia siitä, että ilmoittajat maksavat osan toimituksen työn kustannuksista. Näin lehtien tilaushinnat ovat olleet toimituksen kustannuksiin nähden edullisella tasolla. Vaikka mobiilisisällöt eivät ole mitenkään lyöneet itseään läpi, etsitään jo kuumeisesti toimivia mobiilimainonnan malleja. Esimerkkiä siitä, kuinka uusia henkilökohtaisia viestintävälineitä on hyödynnetty mainonnassa, löytyy jo, mutta julkisuudessa raportoiduissa kokeiluissa ovat olleet mukana vallan muut kuin perinteisten mediatalojen edustajat.
Original languageFinnish
Article number9
JournalGT-lehti
Issue number2
Publication statusPublished - 2001
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

Antikainen, H. (2001). Ohittaako mobiilimainonta mediatalot? GT-lehti, (2), [9].
Antikainen, Hannele. / Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?. In: GT-lehti. 2001 ; No. 2.
@article{ca1555258cff408aa429adace5f56d32,
title = "Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?",
abstract = "Erityisesti sanomalehtien, mutta my{\"o}s aikakauslehtien lukijat ovat saaneet vuosikymmenien ajan nauttia siit{\"a}, ett{\"a} ilmoittajat maksavat osan toimituksen ty{\"o}n kustannuksista. N{\"a}in lehtien tilaushinnat ovat olleet toimituksen kustannuksiin n{\"a}hden edullisella tasolla. Vaikka mobiilisis{\"a}ll{\"o}t eiv{\"a}t ole mitenk{\"a}{\"a}n ly{\"o}neet itse{\"a}{\"a}n l{\"a}pi, etsit{\"a}{\"a}n jo kuumeisesti toimivia mobiilimainonnan malleja. Esimerkki{\"a} siit{\"a}, kuinka uusia henkil{\"o}kohtaisia viestint{\"a}v{\"a}lineit{\"a} on hy{\"o}dynnetty mainonnassa, l{\"o}ytyy jo, mutta julkisuudessa raportoiduissa kokeiluissa ovat olleet mukana vallan muut kuin perinteisten mediatalojen edustajat.",
author = "Hannele Antikainen",
year = "2001",
language = "Finnish",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "2",

}

Antikainen, H 2001, 'Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?', GT-lehti, no. 2, 9.

Ohittaako mobiilimainonta mediatalot? / Antikainen, Hannele.

In: GT-lehti, No. 2, 9, 2001.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?

AU - Antikainen, Hannele

PY - 2001

Y1 - 2001

N2 - Erityisesti sanomalehtien, mutta myös aikakauslehtien lukijat ovat saaneet vuosikymmenien ajan nauttia siitä, että ilmoittajat maksavat osan toimituksen työn kustannuksista. Näin lehtien tilaushinnat ovat olleet toimituksen kustannuksiin nähden edullisella tasolla. Vaikka mobiilisisällöt eivät ole mitenkään lyöneet itseään läpi, etsitään jo kuumeisesti toimivia mobiilimainonnan malleja. Esimerkkiä siitä, kuinka uusia henkilökohtaisia viestintävälineitä on hyödynnetty mainonnassa, löytyy jo, mutta julkisuudessa raportoiduissa kokeiluissa ovat olleet mukana vallan muut kuin perinteisten mediatalojen edustajat.

AB - Erityisesti sanomalehtien, mutta myös aikakauslehtien lukijat ovat saaneet vuosikymmenien ajan nauttia siitä, että ilmoittajat maksavat osan toimituksen työn kustannuksista. Näin lehtien tilaushinnat ovat olleet toimituksen kustannuksiin nähden edullisella tasolla. Vaikka mobiilisisällöt eivät ole mitenkään lyöneet itseään läpi, etsitään jo kuumeisesti toimivia mobiilimainonnan malleja. Esimerkkiä siitä, kuinka uusia henkilökohtaisia viestintävälineitä on hyödynnetty mainonnassa, löytyy jo, mutta julkisuudessa raportoiduissa kokeiluissa ovat olleet mukana vallan muut kuin perinteisten mediatalojen edustajat.

M3 - Article

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 2

M1 - 9

ER -