Ohittaako mobiilimainonta mediatalot?

Hannele Antikainen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Erityisesti sanomalehtien, mutta myös aikakauslehtien lukijat ovat saaneet vuosikymmenien ajan nauttia siitä, että ilmoittajat maksavat osan toimituksen työn kustannuksista. Näin lehtien tilaushinnat ovat olleet toimituksen kustannuksiin nähden edullisella tasolla. Vaikka mobiilisisällöt eivät ole mitenkään lyöneet itseään läpi, etsitään jo kuumeisesti toimivia mobiilimainonnan malleja. Esimerkkiä siitä, kuinka uusia henkilökohtaisia viestintävälineitä on hyödynnetty mainonnassa, löytyy jo, mutta julkisuudessa raportoiduissa kokeiluissa ovat olleet mukana vallan muut kuin perinteisten mediatalojen edustajat.
Original languageFinnish
Article number9
JournalGT-lehti
Issue number2
Publication statusPublished - 2001
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this