Abstract
Beyond the Printed World –konferenssi järjestettiin nyt yhdeksännen
kerran IFRA:N yhteydessä. Tämän vuoden teemana oli mediatalojen sähköisen
julkaisemisen kannattavuus. Lehtitalot ovat tähän asti onnistuneet loistavasti
houkuttelemaan kävijöitä verkkosivuilleen, mutta tämän liikenteen kääntäminen
kannattavaksi liiketoiminnaksi ontuu. Konferenssin tärkeimmät vietit koskevat
sisällön kehittämistä rahastettavaan muotoon, mainontamisen ja markkinoinnin
tehostamista, diversifioinnin kehittämistä edelleen sekä langattomien
markkinoiden hyödyntämistä. Konferenssiin osallistui 265 henkilöä eli
huomattavasti vähemmän kuin vuosi sitten. Suomalaisia osallistujia oli 16.
Original language | Finnish |
---|---|
Pages (from-to) | 14-17 |
Journal | GT-lehti |
Issue number | 7 |
Publication status | Published - 2001 |
MoE publication type | D1 Article in a trade journal |