Abstract
Kaikki kone- ja metallituoteteollisuuden tuotteita kehittävät, markkinoivat ja myyvät yritykset ovat tavalla tai toisella riippuvaisia tuotteidensa valmistuksesta. Kirjan tavoitteena on kannustaa yrityksiä pohtimaan vakavasti tuotannon strategista merkitystä yrityksen liiketoiminnan ja kilpailukyvyn kannalta sekä rohkaista tarttumaan tuotannon monipuolisiin kehitysmahdollisuuksiin määrätietoisella ja kokonaisvaltaisella otteella. Kirjassa esiteltyjen menetelmien, työkalujen, opastuksen ja esimerkkien avulla yritykset pystyvät suunnittelemaan ja tekemään varmasti parempia päätöksiä. Kirja on kirjoitettu erityisesti pk-yritysten johdolle.
Original language | Finnish |
---|---|
Place of Publication | Helsinki |
Publisher | Teknologiateollisuus ry |
Number of pages | 154 |
ISBN (Electronic) | 978-952-238-090-6, 978-952-238-091-3 |
ISBN (Print) | 978-952-238-089-0, 978-952-238-091-3 |
Publication status | Published - 2011 |
MoE publication type | D5 Text book, professional manual or guide or a dictionary |