Puolet ilmoitusaineistosta siirtyy edelleen filmeinä

Hannele Antikainen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Noin puolet lehtiin menevästä ilmoitusaineistoista siirretään nykyisin digitaalisesti tietoverkkoja pitkin. Toinen puoli kuljetetaan edelleen vanhaan tapaan filmeinä. Tämä käy ilmi Publicis-Törmän Pertti Koskisen tekemästä kyselystä, joka tehtiin lokakuussa 1998. Kyselyyn vastasi 22 mainostoimistoa Mainostoimistojen Liiton 45 jäsentoimistosta. Pertti Koskinen uskoo filmien siirron olevan vieläkin yleisempää, sillä nyt vastauksia ei saatu sellaisilta mainostoimistoilta, joilla Koskisen arvion mukaan ei ole lainkaan kokemusta sähköisestä aineistojen siirrosta. Käytäntö on siis vallan muuta kuin mitä ammattilehdissä ja seminaareissa puhutaan.
Original languageFinnish
Article number15
JournalGT-lehti
Issue number1
Publication statusPublished - 1999
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this