Räätälöinnillä uusille markkinoille: Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    Abstract

    Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.
    Original languageFinnish
    Pages (from-to)19-21
    JournalGT-lehti
    Issue number2
    Publication statusPublished - 1999
    MoE publication typeD1 Article in a trade journal

    Cite this

    @article{d9dc4e073e3d4d1fa06cdec6798ab485,
    title = "R{\"a}{\"a}t{\"a}l{\"o}innill{\"a} uusille markkinoille: Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia",
    abstract = "Vaihtuvan tiedon k{\"a}ytt{\"o} erityisesti markkinointiviestinn{\"a}ss{\"a} on vahva kehityssuunta sek{\"a} s{\"a}hk{\"o}isess{\"a} ett{\"a} paperille painetussa viestinn{\"a}ss{\"a}. Digitaalisen painamisen my{\"o}t{\"a} on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painot{\"o}it{\"a} niin, ett{\"a} dokumentin sis{\"a}lt{\"o}{\"a} ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta k{\"a}ytett{\"a}viss{\"a} olevien tietojen perustella.",
    author = "Asta B{\"a}ck",
    note = "LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE",
    year = "1999",
    language = "Finnish",
    pages = "19--21",
    journal = "GT-lehti",
    issn = "1456-1662",
    publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
    number = "2",

    }

    Räätälöinnillä uusille markkinoille : Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia. / Bäck, Asta.

    In: GT-lehti, No. 2, 1999, p. 19-21.

    Research output: Contribution to journalArticleProfessional

    TY - JOUR

    T1 - Räätälöinnillä uusille markkinoille

    T2 - Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia

    AU - Bäck, Asta

    N1 - LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE

    PY - 1999

    Y1 - 1999

    N2 - Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.

    AB - Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.

    M3 - Article

    SP - 19

    EP - 21

    JO - GT-lehti

    JF - GT-lehti

    SN - 1456-1662

    IS - 2

    ER -