Räätälöinnillä uusille markkinoille

Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.
Original languageFinnish
Pages (from-to)19-21
JournalGT-lehti
Issue number2
Publication statusPublished - 1999
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

@article{d9dc4e073e3d4d1fa06cdec6798ab485,
title = "R{\"a}{\"a}t{\"a}l{\"o}innill{\"a} uusille markkinoille: Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia",
abstract = "Vaihtuvan tiedon k{\"a}ytt{\"o} erityisesti markkinointiviestinn{\"a}ss{\"a} on vahva kehityssuunta sek{\"a} s{\"a}hk{\"o}isess{\"a} ett{\"a} paperille painetussa viestinn{\"a}ss{\"a}. Digitaalisen painamisen my{\"o}t{\"a} on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painot{\"o}it{\"a} niin, ett{\"a} dokumentin sis{\"a}lt{\"o}{\"a} ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta k{\"a}ytett{\"a}viss{\"a} olevien tietojen perustella.",
author = "Asta B{\"a}ck",
note = "LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE",
year = "1999",
language = "Finnish",
pages = "19--21",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "2",

}

Räätälöinnillä uusille markkinoille : Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia. / Bäck, Asta.

In: GT-lehti, No. 2, 1999, p. 19-21.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Räätälöinnillä uusille markkinoille

T2 - Painotuotteiden versiointiin on tarjolla useita mahdollisuuksia

AU - Bäck, Asta

N1 - LIS: A3 CA2: 1204 CA: TTE

PY - 1999

Y1 - 1999

N2 - Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.

AB - Vaihtuvan tiedon käyttö erityisesti markkinointiviestinnässä on vahva kehityssuunta sekä sähköisessä että paperille painetussa viestinnässä. Digitaalisen painamisen myötä on tullut mahdolliseksi tuottaa korkealaatuisia painotöitä niin, että dokumentin sisältöä ja jopa layoutia voidaan vaihtaa vastaanottajasta käytettävissä olevien tietojen perustella.

M3 - Article

SP - 19

EP - 21

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 2

ER -