Uusmedia uudessa taloudessa: missä ollaan, minne mennään?

Timo Siivonen

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Abstract

Vielä joku aika sitten uuden viestintäteknologian kansainvälisten tähtikonsulttien tärkein sanoma oli "Content is King". Koko uudessa bisneksessä on sisältö se elementti, jolla herätetään kuluttajissa aito ja pysyvä kiinnostus. Se on portti kuluttajan kukkarolle. Kaikenlainen tekninen kikkailu on ohimenevää hypeä, joka elää aikansa ja tekee tilaa uusille uljaille viestinnän sisältötuotteille.
Original languageFinnish
Pages (from-to)8-9
JournalGT-lehti
Issue number1
Publication statusPublished - 2000
MoE publication typeD1 Article in a trade journal

Cite this

Siivonen, Timo. / Uusmedia uudessa taloudessa: missä ollaan, minne mennään?. In: GT-lehti. 2000 ; No. 1. pp. 8-9.
@article{10d092aa05f5434faf32a1d4d0845649,
title = "Uusmedia uudessa taloudessa: miss{\"a} ollaan, minne menn{\"a}{\"a}n?",
abstract = "Viel{\"a} joku aika sitten uuden viestint{\"a}teknologian kansainv{\"a}listen t{\"a}htikonsulttien t{\"a}rkein sanoma oli {"}Content is King{"}. Koko uudessa bisneksess{\"a} on sis{\"a}lt{\"o} se elementti, jolla her{\"a}tet{\"a}{\"a}n kuluttajissa aito ja pysyv{\"a} kiinnostus. Se on portti kuluttajan kukkarolle. Kaikenlainen tekninen kikkailu on ohimenev{\"a}{\"a} hype{\"a}, joka el{\"a}{\"a} aikansa ja tekee tilaa uusille uljaille viestinn{\"a}n sis{\"a}lt{\"o}tuotteille.",
author = "Timo Siivonen",
year = "2000",
language = "Finnish",
pages = "8--9",
journal = "GT-lehti",
issn = "1456-1662",
publisher = "VTT Technical Research Centre of Finland",
number = "1",

}

Uusmedia uudessa taloudessa: missä ollaan, minne mennään? / Siivonen, Timo.

In: GT-lehti, No. 1, 2000, p. 8-9.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Uusmedia uudessa taloudessa: missä ollaan, minne mennään?

AU - Siivonen, Timo

PY - 2000

Y1 - 2000

N2 - Vielä joku aika sitten uuden viestintäteknologian kansainvälisten tähtikonsulttien tärkein sanoma oli "Content is King". Koko uudessa bisneksessä on sisältö se elementti, jolla herätetään kuluttajissa aito ja pysyvä kiinnostus. Se on portti kuluttajan kukkarolle. Kaikenlainen tekninen kikkailu on ohimenevää hypeä, joka elää aikansa ja tekee tilaa uusille uljaille viestinnän sisältötuotteille.

AB - Vielä joku aika sitten uuden viestintäteknologian kansainvälisten tähtikonsulttien tärkein sanoma oli "Content is King". Koko uudessa bisneksessä on sisältö se elementti, jolla herätetään kuluttajissa aito ja pysyvä kiinnostus. Se on portti kuluttajan kukkarolle. Kaikenlainen tekninen kikkailu on ohimenevää hypeä, joka elää aikansa ja tekee tilaa uusille uljaille viestinnän sisältötuotteille.

M3 - Article

SP - 8

EP - 9

JO - GT-lehti

JF - GT-lehti

SN - 1456-1662

IS - 1

ER -