Web 2.0 ja sen tarjoamat hyödyt ja haasteet yrityksille - tutkimuspuheenvuoro

Pirjo Näkki, Asta Bäck, Maria Antikainen

    Research output: Contribution to conferenceConference articleScientific

    Abstract

    The presentation explains what do Web 2.0 and social media mean. It focuses on how to utilize social media and online communities in business. The relationship between companies and consumers in the social media is discussed. Future visions on the field of social media are given as well.
    Original languageEnglish
    Publication statusPublished - 2008
    EventWeb 2.0 liiketoiminnan näkökulmasta, 16.2.2008, Espoo -
    Duration: 1 Jan 2008 → …

    Conference

    ConferenceWeb 2.0 liiketoiminnan näkökulmasta, 16.2.2008, Espoo
    Period1/01/08 → …

    Keywords

    • web 2.0
    • social media
    • online communities
    • open innovation
    • business

    Fingerprint

    Dive into the research topics of 'Web 2.0 ja sen tarjoamat hyödyt ja haasteet yrityksille - tutkimuspuheenvuoro'. Together they form a unique fingerprint.

    Cite this